როგორ შემიძლია ვენური დაავადების პროფილაქტიკა?

სხვა რჩევები პროფილაქტიკისთვის

ფეხების სიმძიმის პროფილაქტიკისთვის ქალი ასრულებს იოგას ვენურ ვარჯიშებს

1 - ვენური დაავადების პროფილაქტიკა: ვარჯიშები თქვენი ფეხების ჯანმრთელობისათვის

ვენური ვარჯიშები ვენებს უნარჩუნებს მათ მთავარ ფუნქციას: სისხლის გულისკენ დაბრუნებას. ბევრი სახის ვარჯიში შეიძლება სახლის პირობებში ან ოფისშიც კი ჩატარდეს:
 

  • შეინარჩუნე სისხლის მიმოქცევა
  • შეინარჩუნე ვენების და ფეხების ელასტიურობა

იცით თუ არა? დღეში თუნდაც 10-15 წთ-მა შეიძლება შეამციროს თქვენი დისკომფორტი, შეშუპება, ტკივილი, ფეხების სიმძიმე და უზრუნველყოს ხანგრძლივი ჯანმრთელობა.

ქალის ფეხები კომპრესიული წინდებში ვენური უკმარისობის პროფილაქტიკისთვის

2 - ვენური დაავადების პროფილაქტიკა: კომპრესიული (მომჭერი) წინდები

კომპრესიული წინდები განსაკუთრებით რეკომენდებულია დღის განმავლობაში ხანგრძლივი დროით ჯდომის, ფეხზე დგომის ან სიარულის დროს. კომპრესიული წინდები ხელს უწყობს ფეხებში სისხლის მიმოქცევას ვენის შიგნით არსებულ წნევაზე გარედან ზეწოლით. ეს ეხმარება ვენებს სისხლის გულისკენ გადატუმბვაში.

ბოჭკოებით მდიდარი, ჯანსაღი, კარგად ბალანსირებული საუზმე ხელს უშლის ყაბზობის განვითარებას და ახდენს ვარიკოზული ვენების განვითარების პროფილაქტიკას

3 - ვენური დაავადების პროფილაქტიკა: ბოჭკოებით მდიდარი საკვები

კარგად ცნობილი ფაქტია, რომ ბოჭკოებით მდიდარი საკვები ვარიკოზული ვენების პროფილაქტიკურ საშუალებას წარმოადგენს. საკმარისი რაოდენობით მიღებისას, ის ხელს უშლის ყაბზობას, რომელიც მუცლის შიდა წნევას და ვენური სისტემის დატვირთვას ზრდის.

ანტიოქსიდანტებით და ბიოფლავონოიდებით მდიდარი ხილი ვენური უკმარისობის პროფილაქტიკისთვის

4 – ვენური უკმარისობის პროფილაქტიკა: ხილი

მძლავრი ანტიოქსიდანტები, როგორიცაა ვიტამინი C და ბიოფლავონოიდები, რომლებსაც ხილი შეიცავს, იცავს სისხლძარღვთა კედლების კოლაგენურ შრეს. კოლაგენი მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ვენების შენებასა და სიმტკიცეში.